Mai jos se regăsesc întrebări frecvente ale clienților noștri înainte de a cumpăra.
Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să le trimiteți la contact@vitalmin.ro
“Pot plati ramburs?”

Da, orice comanda plasata pe site-ul nostru se poate plati atat prin ramburs, cat si prin celelalte modalitati de plata.

“Cand se livreaza produsele?

In general, produsele se livreaza intre 1 si 4 zile lucratoare in cazul comenzilor procesate in cursul saptamanii, pana la ora 14:00. Comenzile plasate in weekend se proceseaza in prima zi lucratoare a saptamanii. Pentru detalii legate de livrarea comenzii poti apela cu incredere la departamentul nostru de call center.

“Ce fac in cazul in care coletul nu s-a livrat la timp?”

In general, coletele pleaca din depozitul Vitalmin in cel mai scurt timp posibil. Pot aparea insa intarzieri din cauze exceptionale (conditii meteo extreme, de pilda), situatii in care vei fi anuntat din timp in legatura cu statusul comenzii tale.

“Aveti un specialist care poate oferi recomandari?”

Produsele de pe site-ul nostru sunt prezentate exact cu mentionarile producatorului, iar informatiile pe care ti le putem oferi sunt strict informatiile pe care le primim de la producatori. Pentru tratarea unei afectiuni sau pentru recomandari in acest sens, te rugam sa consulti un specialist inainte de achizitionarea oricarui produs din oferta noastra.

“Pot ridica coletul de la sediu?”

Coletele se livreaza doar prin intermediul serviciilor de curierat CARGUS sau FAN COURIER la adresa mentionata in comanda.

“Exista posibilitatea de livrare in afara tarii? ”

Momentan oferim livrari doar pe teritoriul Romaniei, in curand vom livra produse si in Uniunea Europeana.